در مورد ایروشل W15W-50 بیشتر بدانیم
![در مورد ایروشل W15W-50 بیشتر بدانیم](/_next/image/?url=https%3A%2F%2Fstorage.iran.liara.space%2F0ilino%2FArticle_Banner_Image%2F227bc4d2-79c7-481b-9a75-938328a39230.avif&w=2048&q=75)
![در مورد ایروشل W15W-50 بیشتر بدانیم](/_next/image/?url=https%3A%2F%2Fstorage.iran.liara.space%2F0ilino%2FArticle_Banner_Image%2F227bc4d2-79c7-481b-9a75-938328a39230.avif&w=3840&q=75)
AeroShell Oil W 15W-50 ترکیبی منحصر به فرد از روغن معدنی با کیفیت بالا و بیش از 50 درصد ذخایر پایه هیدروکربن مصنوعی، به علاوه AeroShell Oil W سیستم افزودنی پراکنده بدون خاکستر این ترکیب نیمه مصنوعی بسیار بالا است عملکرد در طیف گسترده ای از برنامه ها و شرایط. مصنوعی عملکرد پایه پایه برای پمپاژ بهتر دمای سرد فراهم می کند و محافظت از روغن های تک درجه علاوه بر این، ترکیبی از مصنوعی و ذخایر پایه معدنی با کیفیت بالا عملکرد دمای بالایی را ارائه می دهد نسبت به سایر روغن های موتور پیستونی هواپیما که کاملاً تأیید شده اند برتر است. این ذخایر پایه معدنی به پراکندگی محصولات جانبی سرب حاصل از احتراق کمک می کند دور نگه داشتن موتورها از "رنگ خاکستری" یا لجن سرب که می تواند مشکل ساز باشد با چند روغن کاملا مصنوعی سیستم افزودنی ضد سایش در AeroShell Oil W 15W-50 فراهم می کند حفاظت از سایش برجسته برای میل بادامک ها، بالابرها و سایر بالابرها اجزای پوشیدن بسته افزودنی ضد خوردگی در روغن AeroShell W 15W-50 کمک می کند از موتورهای کم مصرف و موتورها در آب و هوای با رطوبت بالا محافظت کنید زنگ زدگی و خوردگی قطعات حیاتی موتور مانند میل بادامک و بالابرها. AeroShell Oil W 15W-50 محافظت عالی در برابر خوردگی را برای همه فراهم می کند انواع موتورهای پیستونی هواپیما تایید شده در صورت استفاده مناسب رویه های تعمیر و نگهداری، محصول حداکثر حفاظت را فراهم می کند و احتمال رسیدن موتورهای هواپیما به TBO را افزایش می دهد. علاوه بر این، این محصول حفاظت عالی در برابر اکسیداسیون در دمای بالا را برای موتورهای داغ برای تمیزتر نگه داشتن موتورها با لجن کمتر طراحی شده است و ایجاد لاک در کمربند حلقه بحرانی و سایر مناطق.
برنامه های کاربردی
AeroShell Oil W 15W-50 برای استفاده در چرخه چهار زمانه تایید شده در نظر گرفته شده است. موتورهای پیستونی هواپیما روغن AeroShell W 15W-50 برتر از تک استروغن های درجه بندی تقریباً در هر کاربرد. شروع آسان تر، بهتر را ارائه می دهد روانکاری پس از راه اندازی، کاهش سایش، کاهش خوردگی و زنگ زدگی و تمیزی بهبود یافته، با فشار و دمای روغن برابر با روغن های تک درجه SAE 50 در شرایط کاملاً گرم شده. سیستم افزودنی ضد خوردگی برای جلوگیری از زنگ زدگی یا خوردگی طراحی شده است در انواع موتورهای پیستونی هواپیما. در تست مقایسه ای میل بادامک زنگ زدگی در شرایط رطوبت بالا، AeroShell Oil W 15W-50 بود تقریباً کاملاً بدون زنگ زدگی است در حالی که سایر میل بادامک ها به روغن های دیگر مشروط می شوند گاهی اوقات زنگ زدگی شدید را روی لوب بادامک و سطوح بلبرینگ نشان داد. این نتایج نشان می دهد که AeroShell Oil W 15W-50 می تواند حداکثر را ارائه دهد حفاظت ضد خوردگی برای موتورهای پیستونی هواپیما، در صورت ترکیب با شیوه های نگهداری مناسب و شرایط عملیاتی مناسب. به دلیل ویژگی های جریان بهبود یافته AeroShell Oil W 15W-50، اپراتورها ممکن است دمای روغن کمی کمتر را در برخی از هواپیماها مشاهده کنند. بر هواپیمای بزرگتر، فلپ خنک کننده روغن معمولاً این تغییر را جبران می کند. با این حال، در هواپیماهای کوچک، دمای روغن می تواند اندکی کاهش یابد. اپراتورها باید همیشه دمای روغن را بررسی کنند تا از صحت آن اطمینان حاصل کنند در محدوده مشخص شده توسط سازنده اکثر تولید کنندگان توصیه می کنند دمای روغن کروز بین 82 تا 93 درجه سانتیگراد (180 تا 200 درجه فارنهایت). روغن
دمای بسیار پایین تر از این محدوده می تواند منجر به آب بیش از حد شود و آلودگی سوخت در میل لنگ.
روغن AEROSHELL W 15W-50
• حفاظت بی نظیری از زنگ زدگی و خوردگی برای موتور هواپیما ارائه می دهد
• تمیزی موتور را ارتقا می دهد، با سایش مبارزه می کند، ضد کف عالی ارائه می دهد خواص
• کمک به کاهش مصرف روغن تا 50 درصد و ارائه روغن برتر جریان در دمای پایین
• سازگار با سایر روغن های موتور پیستونی هواپیما
• به عنوان روغن تمام فصل عمل می کند، بدون نیاز به تغییرات فصلی
• مصرف سوخت را تا 5 درصد نسبت به گریدهای مستقیم کاهش می دهد
• پایداری اکسیداسیون در دمای بالا بی نظیر را فراهم می کند برای اطلاعات در مورد روغن به یادداشت های عمومی در جلوی این بخش مراجعه کنید تغییر توصیه ها و خرابی موتور AeroShell Oil W 15W-50 برای استفاده در خودرو توصیه نمی شود موتورها برای موتورهای خودرویی که برای استفاده در هواپیما تبدیل شده اند، خاص باید با سازنده موتور یا آژانس تبدیل مشورت شود توصیه روغن مناسب
منبع : Aeroshell Book